Tälläisen kortin tein tädilleni ja hänen perheelleen, kun menimme vierailemaan heidän mökillään!

Tätä tehdessä kaikki ei kyllä mennyt ihan nappiin, tuli pieniä "teknisiä" ongelmia! Osa saatiin korjattua mutta osa jäi (ainakin minua jäi häiritsemään)! Mutta tunnelmaltaan kortista tuli ihan hyvä! Oikein syksyinen kortti ihanine väreineen!

Syksy on minun lempi vuodenaika! Raikas kuulas ilma, luonnon kauniit värit, putoilevat lehdet ja kynttilöiden valo tuo ihanaa oloa!



Kortin sisälle laitoin vielä ihanan Elina Karjalaisen syyskuu lorun!

Edit. jälkeen päin lisään vielä kuvan kortista sivusta päin.

Leimasin: Magnolian

Taustapaperi: Studio light

Lehdet: Woodwaren leikkuri

Papereiden reunoissa Distressin Wild honey mustetta

Fiskarssin saksia käytetty

Tekstit: tietokoneella

 

Tälläisen tunnustuksenkin olin saanut Satulta, kiitos!

1283189243_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tunnustukseen kuului vielä kertoa 7 tärkeää asiaa/ paljastusta itsestään, hmm...

1. Perhe on minulle hyvin tärkeä asia

2. Olisi ihanaa olla lapsi vailla huolia (vaikka ei tuo kaksivuotiaanakaan oleminen aina näytä kovin helpolta) ;)

3. Olen aikasta perfektionisti...

4. ja pikkutarkka (ainakin muut ovat niin väittäneet)

5. Teen asiat rauhassa niin eipä tule häslättyä (ainakaan niin helposti)

6. Olen aika ujo (mutta kotiäiti aika on kyllä tehnyt tehtävänsä siinä, että tuntemattomallekin tulee välillä puhuttua liikaa, eikä siitä meinaa tulla loppua) ;D

7. Olen iloinen, että olen löytänyt tämän kortteilun ihmeellisen maailman!

Siinä nyt taisi olla ainakin joitain paljastuksia! Tärkeitä tai vähemmän tärkeitä, mutta tärkeitä siinä mielessä, että ne kertovat aika paljon siitä millainen minä olen (kait)! Hymy

 

Ihanaa loppu viikkoa

ja erittäin mukavaa Leimailutaivas lauantaita

kaikille sinne osallistujille!

Marsku