Se olisi sitten aika jälleen osallistua P*skarteluhaasteeseen, viikon aihe on VINTAGE. Siitä aiheestahan minä kyllä tykkään! Ajattelinkin muutaman ystävänpäiväkortin tehdä vintage aiheella! Tässä olisi minun tämän kertainen tuotos.

Lähikuvaa kukista ja kääröstä. Kukissa on hieman Glimmer Mistiä.

Muutaman päivän idea taas muhi ajatuksissa ja sitten päästiin hommiin!

Kuvan olen ottanut netistä, The Graphics Fairyn blogista, josta saa ilmaisia vintage kuvia. Siinä vasta ihana blogi!

Kaikki paperit on joko ressattu (hedelmäveitsellä) tai revitty ja sitten levitelty Distressin mustetta reunoille. Kuvan alla oleva teksti paperi on jälleen itse tehty samoin kuin käärö. Ensin leimattu sitten rypistelty ja levitelty mustetta, tulee mielestäni kivan näköistä!

 

Nyt on jälleen pieni epäonni kohdannut edellisissä askarteluostoksissa! Olin tilannut Sarah Kayn, leimasimen jota olin pitkään jo haaveillut, ja sehän on TÄYSIN SUSI! Leimasimen keskellä on paljon "matalemmat uurteet" ja kuvaa ei saa sitten millään leimattua kokonaisena! Ja olempa ostanut kyseisen leimasimen kaupasta, jota ei enää ole!!! Että mitäköhän tässä tekisi... Onko muille kuinka usein näitä viallisia leimasimia tullut (tai muita askartelutuotteita)? Minulle on tässä puolen vuoden sisällä, mitä harrastukseni on kestänyt, tullut jo ainakin neljä viallista leimasinta ja sitten vielä näitä kuivia mustetyynyjä! Kolme viallista leimasinta on ollut Magnolian! Ymmärrän kyllä, että ainahan joukkoon mahtuu näitä viallisiakin, mutta näin usein!!? Vai onko minulla nyt vaan ollut huonoa tuuria?! Hieman on kyllä kurjaa!

 

Toivotan kaikille oikein mukavaa alkavaa viikkoa ja kiva kun poikkesit!

Marsku