Täällä sitä ollaan ja vihdoin saa jotain päivitystäkin aikaiseksi! Hirmuisesti tekisi mieli joulukortteja väkerrellä joululaulujen soidessa, mutta vielä ei ole päässyt kunnolla työn touhuun! Aika kun on rajallista ja sitten kun sitä hieman oisi, niin väsyttää! Mutta josko tässä kuitenkin kohta pääsisi niitäkin tekemään (muutenhan tässä tulee kiire ja hoppu)!

Mutta ei tässä nyt ihan ilman kortteilua ole tullu oltua! Pari ylioppilasjuhla kutsumallia olen tehnyt ja toista mallia sitten vähän useammankin! ;)

1289242230_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1289242209_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Papereihin olen levitellyt Distressin broken china mustetta ja taustapaperin reunoille vielä tummempaa sävyä faded jeans. Kulmiin leimasin pienet koukerot ja Magnolian Yo-lakki embossattu, leikattu ääriviivoja myöten ja kohotettu vielä tarrapaloilla. Kuviot on leikattu Spellbindersin stansseilla ja teksti on ääriviivatarra. Näitä kortteja tein siis useamman.

1289242255_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä kortissa en olekaan käyttänyt muuta leimasinta, kuin Artemion nuottileimasinta taustapaperin tekoon. Papereina olen käyttänyt mustaa ja valkoista kartonkia. Valkoisille kartongeille olen levitellyt jälleen Distressin mustetta (antique linen). Lakki, teksti ja ruusu ovat ääriviivatarroja. Tekemäni nuottipaperin reunan leikkasin vielä EKn Binding Edge boordileikkurilla. Näitä kortteja jos tekisi useamman olisi aikamoinen leikkely urakka! Silmänisku

 

Haluan vielä kiittää kaikkia, jotka vierailette blogissani ja varsinkin heitä jotka kommenteillaan muistavat minua! Olen kyllä käynyt useasti ihailemassa muiden blogeissa mutta nyt on jäänyt kommentoinnit hieman vähäiselle! Aina kun aikaa on enemmän muistan myös teitä kommenteillani!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Marsku