Mustaa; kuului tämänkertainen ohje p*skarteluhaasteeseen ja enemmän kuin leimamusteen verran.  Minulla nyt on ainakin leimamusteen verran mustaa. Lisäksi mustaa on vielä taustakartonki sekä mustaa mustetta olen levittänyt kuvan ympärille! Vaikka tuo levitetty muste näyttääkin tällä helmiäiskartongilla harmaalta, mutta kyllä se mustaa on!

1262555459_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Elikkäs kaikki kuvat olen leimannut ja embossannut. Lohikäärmeen ja Onnea-tekstin leimasin mustalla ja embossasin värittömällä kohojauheella. Kiekurat leimasin myös mustalla mutta embossasin holographic (hieman kimaltavalla) kohojauheella. Sitten levitin keltaista mustetta hieman lohikäärmeen ympärille ja sen jälkeen vielä mustaa, reunoille hieman vahvemmin. Kultaista kartonkia hieman ja sitten taustalle vielä musta kartoki.

Tämän olin suunnitellut tekeväni hieman toisilla väreillä. Ensimmäisen niin teinkin, eli lohikäärmeen ja tekstin valkoisella kohojauheella, mutta se ei oikein onnistunut ihan niin kuin olin kuvitellut! Keltaista mustetta en silloin laittanut ja kun mustaa mustetta levittelin niin se hieman pilasi valkoisen lohikäärmeen. Yritin saada lohikäärmeestä mustetta pois, mutta ei sitä kunnolla kokonaan saanut ja meni suttuisen näköisemmäksi vaan. Eli valkoinen embossaus ja mustalla musteella levittäminen ei siis ollut hyvä yhdistelmä. Varsinkin kun halusin saada paljon mustaa mustetta, jotta se näyttäisi mustalta! Selitinköhän sen nyt mahdollisemman vaikeasti!? whatchutalkingabout_smile.gif

Mutta tälläinen tästä tuli ja itse nyt ainakin olen tyytyväinen!

P.S. Tälläisia lohikäärme leimasimia olin etsiskellyt jo jonkin aikaa, kunnes näitä sitten löytyi Helsingin Kädentaito-messuilta, Amerikkalais leimasin myyjiltä! JES! Tämä on hyvä leimasin juuri nuorille miehille ja pojille ja tietenkin myös naisille jotka tästä tyylistä pitävät! Kiekuraleimasin on myös ostettu amerikkalaisilta.

HYVÄÄ ALKAVAA VIIKKOA KAIKILLE!

Marsku